CASES / Albert Heijn / Retail

Allerhande Kerstboxen

Kerst is de gezelligste periode van het jaar, maar ook de periode van ‘druk, druk, druk’ en tafeltje-dek-je natuurlijk… Maar met wat? Wat een stress toch elk jaar, maar gelukkig zijn de Allerhande Kerstboxen daar!

De feestelijke decembermaand vraagt om vrohohoholijke banners. Voor deze campagne hebben wij Tell en Sell formaten gemaakt. Met de interactieve banners kan je al klikkend de boxen ontdekken.

Albert Heijn /

Interactiviteit

Interactiviteit

De Tell varianten brengen de verschillende boxen onder de aandacht. De Sell varianten geven je die extra motivatie om de boxen zo snel mogelijk te bestellen en je die lange rijen te besparen. De interactieve formaten zijn ingezet om de gebruiker kennis te laten maken met de vier boxen. Door op de linker- en rechterpijlen te klikken krijg je de Kerstbox, Vegabox, Ontbijtbox en Gourmetbox te zien.

Albert Heijn /

Interactieve banners

300
250
320
240
Albert Heijn /

Werkwijze

Werkwijze

Het samenwerken met verschillende bureaus aan één campagne kan een uitdaging zijn. Door een uitgebreide kickoff meeting en door al in een vroeg stadium met elkaar te schakelen over de benodigde assets, konden we ervoor zorgen dat alles geheel volgens plan verliep.

Tijdens de campagne stonden er wekelijkse calls gepland om de status te bespreken. Deze calls hebben als resultaat gehad dat AH en alle betrokken bureaus op één lijn bleven en was er sprake van een goed samenspel.